sobota, 2 maja 2009

W sobotnie popołudnie ubrałam różową spódniczkę, beżową bluzkę, baletki oraz torebkę o której wspomniałam-a la chanel. Torebka jest biała i pikowana ma przewleczony biały paseczek przez złoty łańcuszek.Kupiłam dziś wybielacz i zrobię sobie modne i oryginalne spodnie z wybielonymi plamami;)Bardzo podoba mi się wszystko co wybielone podarte poprute, uwielbiam to!
Wedle tego wczoraj zrobiłam piękną dziurę w kolejnym swetrze, także tak jak zaplanowałam zrobiłam porządek w mojej szafie i okazało się, że muszę trochę odświeżyć garderobę. Poczyniłam pewne kroki, oddzieliłam te ciuchy, które muszę przerobić od tych które są okey.Siedziałam wczoraj nad tym do 03.00 i gdyby nie to, że dzisiaj chciałam pochodzić po sklepach to na pewno siedziałabym dłużej, bo w mojej małej mieścince sklepy w sobotę otwarte są do 13 lub 14.