niedziela, 31 maja 2009


Postanowiłam popracować nad blogiem... Uważam, że teraz jest ciekawszy. Przez te zmiany straciłam adresy blogów które odwiedzałam;(
Kurcze tak b. mi zależy żeby wyjść ze strefy off na lookbooku.Nazywam tak fakt, że trzeba wyłączyć filtr w new aby mnie znaleźć:/ ze względu na ilość hypeów. Mam nadzieję, niedługo wstawić coś nowego ale jak sądzę najpierw muszę zakończyć ten długi i męczący rok szkolny!
Moja siostra ma bluzę z napisem ''chce być jak barbie , ta suka ma wszystko'' jestem w trakcie realizacji bluzki z takim napisem tyle, że Shelley zamiast Barbie. Jest teraz w NY jak pisze na lb, jej przyjacielem jest (według mnie) najbardziej hot z lb(Joachim),ona ma 17 lat i b. wystudiowany styl oraz chodzi jak pisze do gim. o profilu art & desing! A ja mieszkam w malutkiej mieścince i mam duże aspiracje... No cóż, powiem tylko : uwielbiam ją i stąd ta nienawiść.