środa, 8 kwietnia 2009

moje opinie na temat trendów


Freestyle Hi

DC

Vans



Chyba jestem fetyszystką ! Do szaleństwa kocham buty , jak mi się jakiś fason spodoba to dostaję na głowę! W zeszłym roku jak chodzi o półbuty Vansy-zdecydowanie .W tym roku w odróżnieniu od trendu noszenia do rurek DC , który do mnie nie trafił, reebok freestyle hi to jest to! Zakochałam się od razu. Mam nadzieję , że do *sneakersa mi jeszcze daleko?!


*Sneaker seks (lub też sneakers) - slangowe określenie zachowania seksualnego, pomiędzy mężczyznami, polegającego na czerpaniu satysfakcji seksualnej z wąchania, dotykania i lizania obuwia sportowego i skarpetek partnera

Miłośnicy fetyszu (sneakerzy) organizują się w nieformalne grupy pod względem upodobania typu butów, rozmiarów stóp (większość preferuje duże rozmiary), czy kolorów skarpetek

Cytat z Wikipedia